fredag 9 september 2011

Freeport imorgon!?


Var på vårdcentralen nu igen och visade upp Tobias infekterade stortå, nu går vi in på 3je penicillinkuren sen juni. Att den inte ger upp!? Nu håller vi tummarna för att den läker. Efter läkarbesökt tog en litet tur på byn. Penicillinen skulle ju ändå köpas ut. In på KappAhl och prova jackan som Tobias hade valt från att han tittade på bilder som jag fotade igår. Den var dyr men, med rabattkupong med 25% så kändes priset okej. 



Som ett tack för en grej jag ställt upp på fick jag ett presentkort hos byns blomsteraffär. Riktigt kul att få välja något och slippa betala. Här står mitt myrsine, som påminner om myrten men den ska vara tåligare. Får se om jag klarar denna, vattnar inte så ofta ;-)

Är det någon mer än jag som ska till Freeport imorgon? Om du känner för en liten träff maila mig ;-)

1 kommentar:

  1. Låter mysigt med Freeport!!! Tyvärr lite för långt bort för mig...
    Hoppas du får göra fynd :-)
    Kram Helena

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina