lördag 3 september 2011

Varberg!


Det blev en helg till nere vid kusten, svärmor fyller år så vi är här nere och firar henne. Jag åkte in till stan och det var fler än jag som hade tänkt samma sak. Det är väl många som är  sugna på lite nya höstkläder. Bilderna i detta inlägget kommer från Wonder, där jag provade lite nytt eller i nya färger än jag provat innan. Provar Canna cardigan, som är kort i modellen, jag är bara 162 och har 4an på mig och den är kort på mig.


Orkar inte leta upp namn, nu när jag är här nere. Denna topen är det en 3a på och när jag höll upp den såg den pytteliten men den ger med sig bra. Fin att ha under koftor i vinter!!


Denna Canna cardigan borde heta multi, eller? Älskar armarna, mönstret färgerna, hade önskat hela koftan så. Coolast färg av Cannorna!!


Denna topen gillar jag, det är en 3a på den och den ger oxå med sig. Ett minus är att den är tunn, en svart BH är ett måste, vilket jag inte har på mig.


Visar sidenklänningen, fast den inte är fin på mig.På rätt person är den jättefin!


Nu fanns det en annan Overcast coat, den med a i produktnummert som är lite glansig, utan päls i luva och jacka. Gillar denna mycket mer än den i bomull och med päls. Jämförde bägge Overcasterna och de är lika i storlek.
Inget köp idag heller, har bestämt att jag ska hålla mig till träffen, om jag nu inte hittar något önskeplagg på Tradera ;-) som jag måste ha!!

4 kommentarer:

  1. Tack för provningsbilderna ! Jackan tål att funderas på ;) Fiin! kram L

    SvaraRadera
  2. Den svarta längre toppen är jag sugen på! Jättefin! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för provningen. Augar tunic som du har på dig har jag beställd. När det gäller jacka funderar jag på att vänta till träffen. Vilken av jackorna tycker du verkar varmast?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hilde, nu har du ju hittat en NP så nu kanske inte frågan är aktuell? Grattis till den fina röda jackan!! Men ialla fall, har jag tänkt må du tro. Men jag vet inte, vilken som är varmast. Den i bomull har ju luddigt foder och nylonen har "bara" glansigt nylontyg i sig men alltså känns de ändå tjocka bägge två. Svammel, svammel, vilket fall var det väldigt varmt i provrummet för jag ville prova med min coolwool under ;-) för att så så det funkade och det gjorde det.
    KRAAAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina