fredag 2 september 2011

Fredagsmys!




Äntligen fredag!! Barnen och jag har precis ätit tacos. Niklas är på firmafest, så vi här hemma har fredagsmys. Ett rör med chips ska vi festa loss på! Inget vin för mig, för jag har lovat hämta Niklas ikväll.
Sjalen som jag har på mig är #296 Decor scarf, som jag köpte  på min första Odd Molly riksträff som var i Stockholm, förra våren. Ska bli så kul att få var med på riksträffen i Gbg. Jag är väldigt glad att Bina och Dr Molly orkar att fixa med träffen.    

3 kommentarer:

  1. Skönt med en ledig helg för dig! Hoppas du får återhämta dig..ser lite trött ut. Scarfen är jättefin på dig!
    Fick hem jeansklänningen idag o jag är lycklig som ett barn för den, gamla tanta(som man säger i mina trakter..)
    Var rädd om dig!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Du är så fin i din kappa! Synd att jag missar riksträffen. hade varit super kul att hänga med! Ha det gott i helegen. kramkram

    SvaraRadera
  3. Så snygg du är i allt! Jag måste bli bättre på att använda min fina scarfes med!

    Kramar!
    Adela

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina