Grrrr, jag är ledsen och besviken över de 4a hålen som jag hittade på min Maui singlet från ChillNorway. Ja nu får jag nog börja från början inser jag. I mitten på juli mailar jag Anna på ChillNorway och frågar om nopporna på min klänning, hon svarar;
Tack för ditt mail. Så synd att den blivit nopprig, detta är inget ”standardfel” har själv Maui singlet och använder den flitigt... Om du vänder dig dit du köpt klänningen så hjälper de dig med reklamationen.
Jag vänder mig till Lycka i Borås och de ska reklamera den. De ringer mig och berättar att det är slitage och att jag kan hämta klänningen. Det tog någon vecka då jag inte är i Borås så ofta, innan jag hämtade den. Igårkväll synar jag den och då hittar jag 3 hål i ena armhåla och 1 i det andra. Vill tillägga att nopporna var borta, men det var hål istället. Alltså jag har lämnat in ett plagg med noppor och får tillbaka ett plagg utan noppor men med sammanlagt 4a hål just där nopporna har suttit . Innan jag gjorde detta inlägget mailade jag butiken. Jag vill inte ha en klänning med HÅL, jag vill få tillbaka mina pengarna på mitt konto, känner inte för att handla där mera :( :( :(
Lär återkomma med detta ärendet.
Är så ledsen hade tänkt ha denna bruna känningen i vinter med en kofta över, men med 4a hål, är den inte så kul.
Öhh - det där är inte okej ju!
SvaraRaderaKontakta CN igen och berätta hur ärendet blivit hanterat.
Usch, vad tråkigt! Stå på dig! Kram L
SvaraRaderaUsch vad trist! Har de kört med en "noppborttagare" på plagget? Hoppas verkligen att det löser sig och att du får pengarna tillbaka! Annars tycker också att du ska höra av dig till CN.
SvaraRaderaKram Helena
Bina, har mailat CN nu, så får vi se vad de säger. Kram till dig!
SvaraRaderaMäh, vilken dålig service. Hoppas det löser sig.
SvaraRaderaKram
Usch vad tråkigt! Hoppas det löser sig! Kram
SvaraRaderaKan inte hålen vara från pälsängrar.....de kan ju finnas i butiker med...de gör hål snabbt.
SvaraRaderaSmå hål på plagg brukar tyda på att det är pälsängrar....tydligen vanligare än man tror.
Mia
Fy vad dåligt! Tror dock du kommer få ett bra svar från ChillNorway själva. De verkar väldigt tillmötesgående har jag förstått. Här har ju butiken gjort något jättefel...Hoppas det löser sig
SvaraRaderaKram
/Vivvi
Dåligt att de i alla fall inte informerar om att de tyvärr tagit sönder klänningen! Hoppas du får pengarna tillbaka
SvaraRaderaKram
Jag hade blivit riktigt förbannad .... jag vet, av egen erfarenhet, att OM man har otur, KAN nopp maskinen få tag i tyget & då blir det hål. Så såklart har butiken noppat av den & maskinen har fastnat... å sen hoppas dom att du inte ska se detta... Skriv gärna igen hur detta blev löst.
SvaraRaderaLycka till :-)