fredag 30 september 2011

Fina koftan!


Igår  när jag var på modevisning på trottoaren utanför Shop around the corner, så kunde jag inte motstå denna kofta i en ljusbrun färg. Marias mamma hade på sig denna igårkväll, själv kikade jag i lådan för de höll på att packa upp denna koftan när jag var där sist. Höll i den ljusgråa och denna ljusbruna och hade beslutångest. Men jag är jättenöjd med valet av färg. Koftan kommer från Culture och är i akryl, polyamid cch mohair. Jag hade med mig kameran och fotade igår men mina bilder blev suddiga. inne hos Anna hittar ni fina bilder. Jag och Anna missade varandra, men jag ser fram emot en fika med henne.
Jag och grabbarna var iväg för att köpa bakugan, men hittade inga i byn. Jag kunde tänka mig att åka till grannbyn, om de hängde med till Ekelund. Vad fint det var där!!! Både jag och grabbarna fotade, de börja röja i en bäck ;-)  







Sen slutade det med att grabbarna badade, i bara kallingarna. Det var uppiggande och skönt hälsar de!! Sen åkte vi och köpte bakugan och de blev riktigt nöjd med vad de fick tag på. Jag fick sätta mig i bilen för det tog lång tid när de skulle välja.



Årets sista dopp!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina