söndag 25 september 2011

Hoppsan, jag behövde en ny väska♥



När vi ska köpa skor och stövlar åker vi till Visko, vi har bara en skoaffär i hela kommunen ;-) Jag fick hjälpa mina 3 killar stora som små att hitta något, att ha på fötterna i vinter. När Niklas betalar, ser jag en väska som hänger där på väggen. Tänkte; den var snygg, den tar jag!!! Ånej, tro inte att den är av skinn, för det är den inte. Måste ju ha lite kvar att handla för på Molly-träffen!!
Uppdaterat, till Ulrica, väskan kommer från svenska märket nypd och länken hittar du här . Var inne och kikade innan och tyckte de hade mycket fint.

6 kommentarer:

  1. Klart att du behövde en ny väska - en kvinna kan aldrig ha för många väskor eller skor ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Var på Freeport för första gången i går! Men tyckte inte att de hade så himla mycket. Fick tag på en jättesöt tröja till Lovisa. En blå tunika med små vita x på. Hon var väldans glad i alla fall!!!

    PS...Väskan var snygg!

    SvaraRadera
  3. Coolaannna, man behöver ha lite tur när man ska dit. Hoppas de får in lite nytt för jag har en känsla av att jag ska dit på lördag ;-)
    Lovisa kanske vill visa sin nya tröja inne hos dig? Är nyfiken på vilken det blev.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ojojoj vilken snygg väska. En sån skulle passa bra hos mig :). Måste ut och jaga efter nått liknande. Det kanske finns någon märkning på väskan och man kan söka efter återförsäljare. Är precis en sån jag skulle kunna tänka mig.

    Läser ofta din blogg och inspireras av den goa och underbara människan som du verka vara :)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Den var ju jättefin! Tror aldrig jag har sett väskor på visko... En liten tur dit kanske det får bli :-)

    Kram kram!

    SvaraRadera
  6. Tack snälla för hjälpen :). Nu ska här jagas snygg väska :))

    Kram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina