torsdag 13 oktober 2011

Operation imorgon


Tobias har haft infekterad stortå sen i april, den vill inte läka, utan det har blivit nageltrång av det. Trots 3 pencillinkurer har den inte läkt. Tån är öm och gör ont, han kan inte vara med på gympan, inte så kul med andra ord. I måndags sa Tobias nu får du ringa till vårdcentralen för nu vill jag operera tån och jag gör det bara om du är med. Jag som hade tänkt att Niklas skulle följa med om det blev operation för jag tycker det är lite jobbigt. Imorgon är det jag som biter ihop och hjälper Tobias att fixa detta!! Jag har inte gillat läkaren vi haft de 2 senaste gångerna, han var opedagogisk, man kan väl inte fråga någon om den vill operera, självklart sa Tobias nej! Imorgon får vi en annan läkare, det känns bra.

Själv är jag bättre i axlarna, men känner fortfarande stelhet i nacken. Förkylningen är det samma, snorig och något på halsen, halklar mig hela tiden, blää!!

1 kommentar:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina