lördag 29 oktober 2011

Clinch scarf har hittat hit!


Under torsdagen funderade jag på att en Clinch scarf skulle jag knipa på tjejkvällen, bra att passa på när det är rabatt, för den var jag verkligen värd. Hade siktat in mig på den ljusa färgen,  men den hade snabbt tagit slut, sa tjejerna i butiken. Provade den den i dark grey och kände att den ska jag ha. Fin matchning med strumpbyxorna och tofsarna ;-)








Har köpt glögg, pepparkakor och ska göra en röra med creme fraiche och ädelost, som vi ska smaska på ikväll. Här börjas det tidigt, frågade på MMs men de hade inte fått in glögg, så jag åkte till byn där jag visste att det fanns.

Fick en finfin idé från Lantlifs Anette, att göra adventsljusstake av en gammal kakform. Jag har gjort en mall, och lämnat formen och ljus och förklarat för Niklas, hur jag tänkt. Han undrade om den skulle vara färdig till advent, men jag vill att han ska göra den nu!! Jag vill göra det på en gång när jag kommit på något inte vänta!!  

4 kommentarer:

  1. Bra köp - du ser verkligen lycklig ut :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du kommer inte ångra ditt köp - jättefin!! Och hela du för den delen :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Fiiiin! Jag är jättesugen på en grööööön! Kram!

    SvaraRadera
  4. Den var ju perfekt i färgerna till dig!
    Du är jättefin!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina