lördag 15 oktober 2011

Det är tanken som räknas!

Doftljuset som luktar kärring parfym!


Igår kom Niklas hem och med sig hade han ett doftljus med lavendeldoft. Inköpt på hans favvo butik Biltema. Nu luktar det inte lavendel, utan kärringparfym, men vad gör det det är ju tanken som räknas. Han vet att jag gillar både lavendel och doftljus. Klisterlappern har jag tagit bort ;-)
Nu när han hade varit borta så länge tyckte jag att jag kanske var värd någon ny Molly, kan ni tänka er Niklas höll med, handla du så betalar jag, sa han. Tusentack!! Nu har jag har handlat i Odd Mollys webbshop för första gången! Hur många dagar brukar det ta innan paketet kommer??

5 kommentarer:

  1. Hahahah! Underbart! Min mans älsklingsaffär är Clas Ohlson. Han har inte handlat några kärringdoftande ljus åt mig än där;) Kram

    SvaraRadera
  2. Haha - romantisk doft ;)

    Om det inte hakar upp sig i systemet så borde den gå ut från dem på måndag och du har leverans på tisdag :) (två ggr har det varit så för mig.. nu tredje gången hakade den sig men är på väg och därmed innebär det fördröjning på ytterligare en dag - förutsatt att det landar på måndag här då)

    Ha en fin kväll!

    pst. hoppas det går bra med tån nu!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Linda, han gillar Clas Ohlsson oxå, ha ha!!

    Bina, då hoppas jag på tisdag ;-)
    Tån såg fin ut så vi behöver inte åka till jouren för omläggning i morgon, skönt!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Gullig man du har :) Två-tre dagar har det tagit för mig med! Kram

    SvaraRadera
  5. Halloj där !!
    Jaa, det är tanken som räknas, du får stå ut med doften :)
    Men så gulligt att du fick köpa Odd Molly..spännande att se vad det blev och hur det gick att beställa i deras shop..!!Kika in hos mig sen så får du se mina önske plagg inför våren..Kraaam Anette

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina