söndag 9 oktober 2011

Vad jag är glad för dom!


Hade inte köpt dessa om jag inte sprang på dem i butiken och provade. Kan ni de någon skillnad på koftorna? Förutom färgen då förstås. Bägge koftorna är i storlek 4a.


Fina flätade bandet att ha i midjan. Nu när jag har bägge kan jag byta band om det inte passar, just till den kombon. Annars är det fint med att bandet synts tycker jag. Odd Molly lappen sitter långt ner och stör inte mer än vanligt.


Längden på ärmarna skiljer sig en hel del. Gillar de korta ärmarna passar bäst på mig.



LOVE, LOVE, LOVE!!!

5 kommentarer:

  1. De är verkligen bedårande men vad skumt med längden på ärmarna....

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Konstigt med ärmlängden! men det har ju tyvärr hänt förr hos OM!
    Smart att köpa båda när du fallit för modellen. ångrade så att jag inte gjorde det med short meshen, men har samlat på mig ett gäng efterhand. Vis av skadan köpte jag två drop needle toppar direkt i höst.
    Du passar jättebra i denna modellen!
    kram

    SvaraRadera
  3. Länden på ärmerna är helt sannslös, men men en långärmad tunn tröja under fungerar det bättre. Koftorna är något av det finaste denna vinter bjuder på enligt mig:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Superfina men det där med ärmarna? Märkligt...

    kram

    SvaraRadera
  5. Jättefina är dem! Är de stickiga?

    kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina