lördag 22 oktober 2011

Vilken grå dag


Här är det grått dimmigt och jag tror det regnar ute. Ett riktigt inneväder, ja jag har varit i byn en sväng. Men nu håller jag på att baka bullar. Vad jobbigt det var att få in bilderna från mobilen idag, det hände inget, men efter en stund dök de upp, när jag nästan hade gett upp och ha lite andra planer på hur jag skulle få med bilder i inläggen. Niklas var så snäll så jag fick kabeln av honom, TACK!! 
I byn skulle jag leta efter bruna byxor, med en bra brun färg och jag lyckades! De hängde till och med på rea och sen 20% rabatt så de var nästan gratis ;-) Fyndade mera på rean och tag 3 betala för 2;  tröja, strumpor mössor vantar, allt till kidsen. Nu är de rustade för vinter!! 



På KappAhl provade jag denna söta tunikan, för 299:- som går i röda toner. Tycker den är fin men saknar att den inte är långärmad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina