måndag 10 oktober 2011

Vad hände liksom?


Idag får det bli en minibild av mig. Svarta jeans svart linne och Canna cardigan i rose, består min dagens av.
Efter jobbet skulle jag köpa kontantkort till Tobias och panta lite, så man slipper kassarna som bara står ivägen. Ur butiken kommer jag med 2 kassar fyllda med lite som vi faktisk behöver och även en massa onyttigheter, piroger, pan-pizza, kladdkaka, grädde, 2 paket med snickersglassar, gott och bandat, 4a dubbel-daimar, tidning till mig och barnen. Vad hände liksom? Vad kom suget ifrån? Barnen blev alldeles till sig, av allt jag hade med mig hem och när jag visade dem tidnigen kastade de sig om min hals och kramade mig och tackade!! Jag brukar aldrig köpa tidning till mig, men nu blev det både tidning och lite lyx redan i början på veckan.

5 kommentarer:

  1. Fin dagens!
    Måste fråga min standardfråga, är cancun stickig?

    Ha en mysig kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Septemberflikka, nej, nej, bara mjuk och god!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hei på deg.
    Du skal ikke rense litt i klesskapet ditt ??? du har så mye fint jeg kunne tenkt meg .
    Ha en fin ettermidag.

    Klem Barbro

    SvaraRadera
  4. Hejhej Barbro! Vad glad jag blir!!
    Klem tillbaka

    SvaraRadera
  5. Haha...så där blir jag veckan innan mens. Sen får man i alla fall nog efter en portion glass och lite choklad.


    Det var kanonkul att träffa dig Göteborg, har inte kunnat kommentera innan så det är därför jag inte hört av mig.

    Hoppas allt är bra annars!

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina