tisdag 11 oktober 2011

Skir växt!


Vi hade bestämt träff inne i blomster affären i byn, för att köpa blomma till 40-åringen. Då säger Niklas att jag får väja något som vi skulle ha hemma. Okej, det är inte så ofta det händer. Han och hans jobbarkompis hade pratat i bilen hem att de skulle köpa blommor till oss, vilka män. Redan när jag valde till 40-åringen blomma, fastnat för denna, Corokia, så skir och vacker!! Står på skänken i köket så jag inte ska glömma att vattna den.


Ändrade just på headern, det blev lite bättre kanske, iallafall är det roligt att förnya sig. Skulle vilja göra det lite finare men tyvärr kan jag inte det, ännu!!

3 kommentarer:

  1. åh är du en "fukis" idag :( men vad gulligt och vilken söt växt!

    KRAMAR

    pst. jag mailade dig tidigare, kika på det när du har ork.

    SvaraRadera
  2. Du har en jättefin header! Och visst är den blomman fin! Har knappt hunnit varit iväg och handlat men en sådan vill jag ha.. hoppas på en sån snäll man som du har!!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Christina!
    Tack för besöket hos mig!

    Vilken fin växt du fick, snäll make du har:)

    Er Mollyträff i helgen verkar ha varit spännande! Maria var snäll som skickade mig kortleken:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina