fredag 21 oktober 2011

Efter jobbet drog jag till Borås!


För att kolla vad stadens butiker hade för kul att erbjuda! Det blev lite shopping, två Chill Norway plagg, mössa och hood. Jag hade ju ett presentkort som jag ville använda. Försökte fota mig själv med mössan och det gick inte alls bra. Sen bad jag Tobias fota. Dom bilderna vill jag inte visa, jag skäms. Mössan är fin men jag var inte det ;-) Hittade en Bondelid klänning, som var sådär vardagsfin, som funkar fint på jobbet, den var på rea så den tog jag. Sen fick Tobias mössa, termobrallor och set med tröja och långkalsingar, som andas. Tag 3 betala för 2 är ju fint! 

Hemma skulle Gabriel åka på disco, fotade honom innan han skulle iväg, vilken cooling!



Jag fotar mer imorgon, jag är så himla trött nu, ska ta lite kaffe och vakna till liv!

3 kommentarer:

  1. Synd att jag inte var pigg så vi kunde träffas. Kunde ju tagit med mig mina pojkar! Kramis

    SvaraRadera
  2. Pernilla, jag får väl åka till Borås igen, eller så får du komma till Kinna, så vi får träffas igen, det är ett tag sen sist.
    Kraaaam

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina