lördag 8 oktober 2011

I ♥ Avoriaz knit tunic


Det roliga med att prova i butik, är när kärleken över ett plagg slår ner!! Jag trodde att det var den kortare koftan skulle passa min kropp bäst, men när jag fick på mig denna var det kört, den skulle jag ha. Almost black var given för jag behöver mer mörka koftor. Samtidigt som jag har massor att matcha lite powder med. Koftan är tunnstickad i 50% bomull och 50% viscose, alltså inget för en fryslort, men super för mig som är en varm person. Jag kunde inte välja så bägge fick följa med hem. Jag använde VIP-kortet så jag hade fått, så jag fick lite rabatt i Stjernboden. VIP-kortet kan alla få, se denna länken. 





5 kommentarer:

  1. Vad fin du är!!! Klart du skulle ha den!
    Härliga höstbilder :-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Åh, Christina du är jättefin i den! Den måste jag prova!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Superfin!!!! Hade de blå? Kram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina