söndag 2 oktober 2011

Odd Molly-träffen på eftermiddagen!


Här har vi hoppat av spårvagnen som körde ett helt annan väg än vad vi hade tänkt, för det var något spårarbete, just denna helgen. Det blev en regäl prommenix och de som gick från Minzo var snabbare framme än oss tog spårvagn till Oles döttrar. Inne på Oles döttrar hittade jag lite fina saker som jag provade och jag valde ut en av dom, en pudrig Velourette, med knappar ;-) Det var fler än jag som köpte den finingen!




Nu har vi kommit till Milk and honey, där fanns nästan inga 4or, synd!! Jag såg att Septemberflikka hade hittat ett par jacuard long sock i beige, frågade henne var dom låg, men hon skulle inte ha dom, så dom tog jag hand om!



Sen blev det tågresa till Freeport. Tyckte de hade en hel del fint, för jag hade massor med mig i provrummet, att prova. Hm, mycket var försmått, men det blev en siden underklänning med likadan underkjol.





Söta Martina hälsar oss välkomna! Mums, vilka goa mini mjuka kakor de hade fixat.



Finfina kappor och wrappar fanns det!




Har ännu mer bilder från träffen, det får bli ett 3dje inlägg inser jag ;-)

7 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Det var en sååå lyckad helg och jättekul att träffa dig i r l :-)

    Hoppas resan hem gick bra

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Ser ut som man borde bli en Molly :)¨

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jätte kul att du hittade lite fin, fina plagg. Ser framemot visning!
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Så många fina bilder!! Kul att få träffa dig igen! KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Jättekul att träffas igen! Och visst är det alltid kul med härliga fynd! Vilka fina bilder du tagit också, kul att se och minnas den fantastiska helgen! Kram

    SvaraRadera
  6. Hej hej på dig!
    Kul med lite bilder och även se de som köpte min rosa skapelse i verkliga livet.

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina