torsdag 6 oktober 2011

Regnet piskar mot fönstret...


...och jag har tänt några ljus, allt för att få lite mysfaktor. När jag kom hem från stängningen på jobbet var det inte läge att ta några roliga bilder på en trött och risig Chistina. Jag har besök av en elak bassiluska, jag är inte hes men har skitont i halsen. Jag vill inte vara sjuk nu, till helgen ska jag ner en sväng ner till Malmö och då måste jag vara frisk.
Vilket höstrusk vi har. Det blåser och regnar. har man tur tittar solen fram mellan molnen och snart regnar det igen.
. På mig idag har jag en Cupcake longtop i dark powder, (ser att färgen stämmer inte riktigt med verkligheten) och ett par jeans.

2 kommentarer:

  1. Njut av ljusen och krya på dig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Hoppas det går över snabbt.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina