tisdag 4 oktober 2011

Nöjd!


Det blev köpt en hel del på Odd Molly-träffen, helt enligt planerna. På Minzo hittade jag Blenda short dress vintage brown och Aguar tunic, almost black. På Oles döttrar hängde Velourette hooded tunic i lite powder, kärlek! Jacqaard long sock i färgen jag spanade fanns på Milk and honey och till sist siden underkläder A-one slik carisole long /skirt i dark brown i odd mollybutiken på Freeport. Höll mig rätt så bra till min lista, även om inte färgerna blev som jag hade tänkt, Aguar hade jag tänkt powder och Velourette hade jag tänkt lila, men är supernöjd ändå! 

5 kommentarer:

  1. Vilken samling det blev - finfin hög! Och du hade ju lov att shoppa loss (till skillnad från vissa andra...)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Roliga bilder i förra inlägget! Önskar att jag kunnat vara med :) Fina Mollysar du hittade! Kram

    SvaraRadera
  3. Fina köp du gjort. Velouretten är jag sååå nöjd med. Där gjorde vi ett bra köp :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Kul att se dina fina inköp! Nu blir det kul att få se dessa på framöver.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina