söndag 23 oktober 2011

Nytt i garderoben!


I Borås i fredags hittade jag denna Bondelid klänning med svart botten med små blommor i mörk/ljus grått, vinrött och powder. Mina fina färger och glad blev jag när storlek L passade på mig!



Bak i nacken, finns hjärtat!



Valde att köpa en ny Chillnorway, för mitt tillgodokvitto som jag fick när det var hål CN klänningen. Har provat hooden innan och gillar den. Den har massa fina detaljer, många bilder har jag knäppt ;-)



CN jag tänker på Christina och Niklas!!

Ängeln sitter på ryggen!

Idag har vi SOLEN hos oss, härligt!!

1 kommentar:

  1. Superfin klänning! Bondelid gör verkligen fina kläder! Jag såg en riktigt fin vinterjacka från dem förra veckan (inget köp dock)...
    Detaljerna på CNs kläder är så söta!
    Kram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina