torsdag 27 oktober 2011

Finaste butiken i byn!


Efter jobbet ikväll åkte jag till tjejkväll i Kinna. Många butiker hade kvällsöppet, med fina erbjudanden. Jag fotade mycket i och utanför min favvo butik, Shop around the corner. Utanför butiken fanns det glögg och pepparkakor, Maria hade gjort en röra med ädelost och creme frach, som var himelensgod. Många bilder blev det, ser efteråt att jag fotade inte kläderna, men det var mycket folk i butiken, så det var inte att tänka på. Maria har en blogg den hittar ni här!! 












4 kommentarer:

  1. Vilken härlig butik - jag skulle kunna bo där ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag grämde mig att jag ligger nerbäddad :(

    Men det ser ut att ha varit en fin kväll :)

    Kram ANna

    SvaraRadera
  3. Hej fina Christina! Blir så glad när du skriver om oss:-) Otroligt fina bilder får jag låna??? Stor kram till dig från Maria Shop around the corner

    SvaraRadera
  4. Maria, jag var inne i butiken idag och tänkte svarat dig där. Låna på du!! Jag blev helt till mig när jag såg alla julsaker, verkligen jättefint!!
    Gissa vad jag har laddat upp med? Pepparkakor, ädelost, creme fraiche och den goda glöggen ni bjöd på, mums!
    Kraaam

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina