fredag 7 oktober 2011

It´s a Fonda day!


Idag hade vi fotografering på jobbet och valet av kläder föll på min nya Fonda dress matchar med ett par ullstrumpor. Vi vill alltid ta bilderna på barnen ute, så tänkte vi även göra idag, men fotografen sa att det blåste förmycket. Men gruppbilden fick vi iallafall ta ute, alltid något. Var tredje fredag som var idag, slutar jag 15:30 gillar det massor. Man hinner så mycket mer när när man slutar 16:30 eller 17:30, då är det ju kväll nästan på direkten. Vad gjorde jag idag då? Jo, jag åkte till Stjernboden för att se vad de fått in. Plockade till mig nyheterna och provade. Lägger ut bilderna ikväll eller imorgon. Tjingeling!!

2 kommentarer:

  1. Fonda days är verkligen mysiga dagar :-) Underbar färg på din fonda!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Härligt! Här var det Ka-Ching dag i dag. Mysig och skön fredagsoutfit. På vår förskola tar de bilderna ute, det blir så himla fint och inte så "stelt". Synd att det blåste för mycket för er.

    Ha en fin helg!

    kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina