onsdag 12 oktober 2011

Sista sommarblommorna!



Gick ut för att slänga sopor och hämta tidningen, när jag ändå är ute tar jag sekatören och klipper av sommarens sista blommor. Rosorna heter Bonica och de blåa kallar jag höstastrar. Jag har fullt med knoppar på mina rosor, dom skulle kommit lite tidigare!
Det var fullt med sopor i tunnan, ute vid vägen står grannarnas soptunnor, vilken miss, hade inte en tanke på att det var tömming idag. NIKLAS, varför påminner du inte mig??? (Han arbetar i Morgongåva/Sala denna veckan oxå)
Är fortfarande sjuk, har bestämt att jag är hemma resten av veckan. Vill inte ha ont i axlar, nacke och huvudet.
Ute skiner solen från en klarblå himmel, borde ta mig en stärkande promenad! 

1 kommentar:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina