lördag 8 oktober 2011

Provning i Stjernboden!


Det blev en liten provning i Stjärnboden, Ubbhult, igår efter jobbets slut. Först ut är #930 St moritz knit cardigan, i almost black, jag fick tag på en 3a och den är liten för mig(och inte min modell), men den är jättesöt!! 


Fina ryggen!


#910 Purl sweater dark grey, är liten i storleken, här provar jag en 4a och den sitter inte bra på mig. Armarna är långa, spetsen täcker hela handen på mig. 


Åhh, denna gillade jag 933 Avoriar knit tunic i lite powder, provar den men en Blenda short dress under. Blev glad att hitta en kofta som inte har ull i sig. Den fanns även i almost black, två fina färger!! Svart kofta behöver jag och den i powder är superanvändbar!



Bilderna blev inte så bra med både skugga och  lampa uppe i taket, man man får lite hum om hur kläderna sitter på denna 4an ;-)

6 kommentarer:

  1. Superfina koftor. Tack för provningen!
    kramar

    SvaraRadera
  2. De två sista koftorna (ja det är ju samma men i olika färger) var kanonsnygga på dig! Me like a lot!
    Ha en bra dag. Kram!

    SvaraRadera
  3. Du är superfin i Avoriaz knit! Vad snyggt att bandet sitter under bysten och inte i midjan!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Ja, den koftan! Men ingen vinterkofta för mig som är så frusen, va?
    Och vilket drömhus du visade!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Avoriaz är skitsnygg på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Underbara koftor! Jag blir helt skogstokig koftoman som jag är! Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina