fredag 26 november 2010

"Fredagsklänningen"








Alltså det blev utebilder idag, men de blev lite mörka. På vägen hem från jobbet fixade jag både granris och lingonris, att pyssla lite med i helgen. Det ska bli några kransar sen ska jag binda granris runt en ljusstake som jag ska ha ute på altanbordet.
Har känt mig lite trött och hängig, förrutom ont halsen, snuvig och tät. När jag kom hem tog jag febern, lite synd om mig är det, 37.7 visade den.
Tog min "fredagsklänning" Velvet cotton tunic, den med fjärilen på ryggen. Man kan variera den i det oändliga. Idag tog jag nya linnet i "royalfärg" köpt på Change på Kungsmässan, Spoiler underskirt i royal, Coolwool legwarmer, i royal.
Ljusstakar, stjärnor, ljusslingor ligger utspritt i vardagsrummsbordet som väntar på att få komma på rätt ställe, ska bli kul att börja med det.

3 kommentarer:

  1. Stackare! Men du är en fin stackare! Tunikan har också blivit en favorit hos mig och nr 2 är på väg:)
    Ha en bra fredagskväll!

    SvaraRadera
  2. Det krävs inte mycket feber för att man som vuxen ska må kasst.
    Gillar hur du har kominerat in royal. Jättefint.

    Krya på dig!

    Kram från V

    SvaraRadera
  3. hej! kul att du vill delta i min utlottning.
    jag har bläddrat tillbaka flera sidor i din blogg - vilken massa fina mollysar du har! jag har inte ett enda plagg, men tycker de är jättefina.
    krya på dig!
    h. ingela

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina