söndag 7 november 2010

Höstfix i trädgården!

Jag har precis kommit in från trädgården, Jag har krattat löv som har blåst hit från grannarna Sen har jag klippt lite buskar, vad kallt det blev om händerna, det riktigt värker i dom. Innan jag gick in bad jag Tobias att sätta på kaffe. Sätter mig framför datorn med muggen ;-)
På morgonen hade jag min nya kofta. Men när solen värmde upp huset plus att jag fixade och grejade åkte den av. Men nu när jag kom in var den härlig att ta på sig. Under har jag en Cupcake tankett i dark powder.







Igårkväll var vi på kyrkogårdarna och tände ljus. En tradition som vi har i familjen. Tänker lite extra på min kära mormor som dog i somras. Det var så vackert med alla ljusen.

Kram till er alla som kikar in till mig♥

6 kommentarer:

  1. Vad fina bilder! Den koftan ser så gosig o skön ut, passar dig verkligen bra! Du är jättefin!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Höstfixet är långt borta här, vi har full vinter sedan en månad tillbaka. Skidbacken öppnade i helgen :0)

    Koftan är jättefin, du är så söt som vanligt.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  3. Ingrid: Jag skrev en lång kommentar till dig i morse, men det funkade inte, bara så du vet.
    Annelie: Den är VARM och jätte go.
    Kram till er!!

    SvaraRadera
  4. Nu när jag ser att Ingrid är i farten vill jag också säga till henne; har kommenterat flera flera gånger men det funkar inte alls!! Något galet inne hos dig..provat på bägge dina bloggar!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Härligt med höstfix. Jag har dock hållt mig inomhus. Hosta, ont i halsen och ögoninflammation - det är min ursäkt! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, vad kallt det är... Vi hade avslutning på valpkursen idag, ute hela tiden. Höll på att frysa ihjäl. Mysigt det ser ut med gotröjan framför datorn!!!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina