tisdag 2 november 2010

Grå november...


blåsten tar, alla löv som sitter kvar. En ramsa vi kör nu på jobbet. Det stämmer verkligen idag, grått, blåsigt och regnigt. Jag gör allt för att pigga upp det hela med färgen ROYAL!! Revolution blouse, Glanzing frill tank och Alpaca mix long cardigan.
Idag har det varit lite mindre barn på min avdelning, bra att kunna passa på att få saker gjorda. I morgon jobbar jag det tidiga passet, mina söner ska följa med till jobbet, sen har vi höstlov, ska bli  så skönt. 

 Jag är så sugen på att sy någon ny sjal. Hade tänkt mig något stickat tyg, lite gosigt så skulle det vara vackra breda spetsar. Tygaffären Skroten är mega stor, ändå hittade jag inte något som jag tyckte var fint. SUCK :(

Kramar♥

6 kommentarer:

  1. Hej ! Du passar bra i färgen Royal. Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Snyggt med royal till royal - det ska jag härma! Här har det öst ner hela dan, men jag har suttit instängd i möten så det har "änna kvettat".... Men jag har betvingat höstk¨änslan med nya knallskära jeans och Mrs. Rogers-tröjan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Royal diggar här också. :)
    Härligt med lite höstlov för er.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till ett fint köp !! Den skulle bli din den här gången :-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack Lina!!! Ja den ville jag ha! Ska hämta den imorgon ;-) Kramis

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina