tisdag 23 november 2010

Freeport klänningen




På en hög på stolen ligger hon, i finaste royal. Ni ser väl vad det är;-)
Jag har redan Coolwood cardigan i grey och
Coolwool cardigan i royal och
Coolwool dress i grey och
Coolwool legwarmer i royal.
Gillar man något blir det lätt några till.
Flera gissade på färgen och alla gissade rätt!! En klänning i royal har jag inte. Jo en, men det är bara lite royal på den. Nu är hon min:

Coolwool dress i royal!!


Här skulle bilderna när jag provar klänningen sitta, men blogger krånglar med mig, morr. Men dom kommer förr eller senare!!

Ett tips!! Annacarin på Jutaboden har 30% rabatt på allt stickat på Odd Molly, hela veckan ut!! Som vanligt det går bra att ringa och hon skickar!

Kram Kram från mig!

9 kommentarer:

  1. Vilket underbart köp du har gjort! Grattis! Jag visar också min idag:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fröken Abbe: Jag var precis inne hos dig ;-) Bra smak du har!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så jättefin klänning! Färgen är helt underbar med;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Grattis till din nya fina klänning! Den är en av dom finaste..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Riktigt bra köp!
    Passformen på Coolwoolen är genialisk!
    Och inget slår royalfärgen :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Jättefin klänning, ser fram emot bilder av den på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Inte ett helt oväntat köp kanske;) Jättefin...Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina