fredag 5 november 2010

Höstlovsfredag!






Jag och barnen har snurrat runt i Alingsås och Borås idag. Ville kolla vad White i Alingsås hade, men de hade inget jag ens ville prova. De hade några få Mollysar till halva priset, som var från förra våren. Helt ointressant, skönt. Tobias tar några motvilliga bilder idag. Många kort är kassa, jag ser arg ut eller så är korten mörka. Men jag älskar att fota när det finns vacker bakgrund. lite vatten bakom mig så är jag nöjd ;-) Klänningen som jag har på mig är från KappAhl och den tycker jag jättemycket om.

I Borås besökte vi Navet, något som barnen tyckte var jättekul. Det fanns hur mycket experiment och grejer att upptäcka. När jag satt i en fotöj och vilade lite, upptäckte jag hur fin kappan var, sådär när fotöjen matchade fodret. Knäppte några bilder. Ja vet, lite knasig är jag, hihi.

Kram

3 kommentarer:

  1. Jag tycker bilderna är fina! Naturen i bakrunden kan aldrig bli fel! KappAhlsklänningen har jag också provat idag, blev faktiskt positivt överraskad! Den sitter väldigt bra på..kanske en flyttar hit med.. Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder, hos oss är det mörkt nu dygnet runt i stort sett. Så är det från november -april och det är inte kul. Man kan inte fota ut alls, supertrist,

    Kappan är to die for...

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  3. Tusen tusen tack underbara för att du mailade över produktbilden! Evig tacksam var det så det är bara att hojta om jag kan stå till tjänst för dig med något. :o)
    Hoppas du får en fin lördag. Kram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina