måndag 1 november 2010

I lajk ♥♥♥♥










Idag är det studiedag och jag har varit på föreläsning. Typ alla hade svart eller grått på sig, men inte jag ;-) Lite mollyspaning hade jag, vi var ca 250 personer det enda jag såg var en Lovely knit i rouge, rätt dåligt när vi ändå är så mycket folk. En tjej frågade mig. -Är det?? (hon mena Odd Molly) -Nej, Ester Elenora!! (det var sjalen) Hon var stormförtjust i sjalen, kul hon skulle bara vet att allt annat var Odd Molly ;-) Inga leggins/strumpbyxor idag heller, har jag ullklänning och ullstrumpor fryser jag inte i första laget. 

Kraaaaam♥

2 kommentarer:

  1. Vad fin du var idag! Gillar verkligen de jordnära färgerna tillsammans och lite färgglada sockar på det!
    Visst är det härligt med spontana komplimanger!?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart du gör, Är ju hur fin som helst:)

    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina