tisdag 9 november 2010

Det är vitt ute!


Så skönt att jag fick bort min bild från den där tråkiga annonsen.
Efter Sannis "Mission städa Tradera" har många annonser blivit bortplockade. Nu gäller det att vi fortsätter i samma stil och hjälps åt att anmäla. Vi är tillsammans är starka!! Ingen ska få snylta på Odd Mollys namn! Kör på tjejer!! Anmäl!!

*****************************************

Första snön har kommit hos oss inatt! När jag fortfarande ligger kvar i sängen är mannen ute och skottar. När han kom in frågade jag hur mycket har det kommit? 5cm, va svaret. Så lite tyckte jag. Men det kanske snöar hela dan ;o) Ta det lugnt när ni är ute och kör, det är väldigt halt!!

********************

 Idag inviger jag Lacie top i vintage chalk, tog tyllkjolen från Indiska ville få det att se ut som en klänning, för att inte frysa blev det Tenfold knit jacket i chocolate och på benen bruna strumpbyxor.

Uppdaterat: Jag gick in på Tradera och upptäckte att annonsen med den så kallade "märkesväskan" som hon som stal min bild sålde, var avslutad. Bra jobbat alltihopa!!!! 
Uppdaterat igen: Väskannonsen ligger uppe men inte under Odd Molly, utan under väskor. SUCK!!

♥Kramar ♥

8 kommentarer:

  1. Godmorgon,
    anmälde "din" väska som var stulen bild igår. Såg just bilden var utbytt, alltid något..
    Snö, nej tack! Vill inte ha det här i söder..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Oj! så bra du klädde i dagens. Fint med vitt och brunt tillsammans.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. God Morgon Smyger runt o kollar bloggar så här på morgonen o hämnar ofta på din blogg...trotts att jag inte äger ett mollyplagg...MEN gillar din stil Jätte mycke !! Du är alltid så snyggt klädd...KUL fortsätt så :-)
    kram o ha en fin dag
    mvh Anna -- som smyger runt här inne :-)

    SvaraRadera
  4. Oj vad fin du var idag! Jättsnyggt på dig! Gillar kombinationen tyll, stickat, creme och brunt!

    Kram!
    Adela

    SvaraRadera
  5. Hej hej, jättefin idag :)
    He he, ja visst är man en credcatcher, mera mera liksom...

    Kul och bra att alla anmälningar på Tradera ger resultat, keep up the good work.

    Idag är det värsta grymma snövädret här, urmysigt =)

    SvaraRadera
  6. Ja, jag tycker i alla fall att det är skönt att slippa snön så länge det går. Speciellt som jag idag skulle göra första längre bilturen efter op. Blir nyfiken på vad som händer med en annons som tas bort om det finns lagda bud. Vet du?
    Kram

    SvaraRadera
  7. Fröken Abbe: Tradera tar säkert kontakt med den som har högsta bud. Men vet inte riktigt. Väskan var uppe i över 100kr.
    Kram

    SvaraRadera
  8. skönt att väskauktionen åkte bort!
    Lika fin som alltid!!!
    Kram - från en som faktiskt befinner sig i Gbg ikväll. :)

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina