tisdag 30 november 2010

Burr, kallt idag!





Godmorgon, vad kallat det är ute,12.5 MINUS burrrr. Medans korten laddades in i blogger körde jag mannen till jobbet, lite kallt att cykla, idag. Tog Socity bucket på mig, som är lite flanellaktig, så mjuk och gosig. Känns varm och go en sån här dag. Tog linnet Glanzing frill tank, som sticker fram lite fint.

Currykakan
Hur var det nu med kakan?! Currykaka, bara namnet låter konstigt. Jag bjöd familjen på den igår, alla åt upp, till-och-med Gabriel och det är inte illa, han sa sådär om kakan. Tobias tycket en var supergod. Den är god, men, curry men kan väl inte ha i en kaka, men den är god, vad jobbigt dethär blev ;-)

Kramar

3 kommentarer:

  1. Ser onekligen smarrigt ut, och curry kan nog tänkas vara helt ok i en kaka, om chili kan stoppas i en kaka och mörk choklad passar i en köttgryta;)

    Jag bara älskar flanell, det är precis som du skriver så gossigt och mysigt. Ha en bra dag.
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Haha...jasså du bakade också ;-)

    Ja, det känns liksom fel...allt som är gult i dessa tider ska ju vara saffran...men visst är den god. =)

    Flanell är skönt, ska stryka mitt senaste Traderafynd snart. Kommer inte ihåg namnet men det är en blus i mörkblårutig från en äldre kollektion, så gosig i kylan.

    Ha en fortsatt härlig dag!

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  3. Tjena på dig!
    Hmm, verkar vara det hetaste bland bloggar - currykaka?!?
    Jag som är en usel bagare håller mig nog till pepparkakor på färdig deg :)

    Du har jättefina detaljer hemma, bara sådär apropå =)

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina