söndag 21 november 2010

Jag pyser till Freeport!


Jag har gått här i min velourklänning, hela förmiddagen, men nu har jag bytt om, för att snart åka till Kungsbacka. Kameran är på laddning, kanske kan jag knäppa lite bilder åt er ;-) Ska bli så spännande att se vad som finns på Freeport, hoppas de har massa 4or i Odd Mollybutiken. 

Ser ni vad som sitter på skänken? Fy på mig men jag har tjuvstartat, jag kunde inte hålla mig, 4 söta Malileg tomtar/tomtenissor letade jag fram i källaren. Just dom tomtarna är jag extra rädd om, alla andra tomtar är på vinden, men Maileg tomtarna har jag i källaren, i tryggt förvar.

Tobias blev så glad för alla Grattishälsningar!! TACK!!

Kramar 

6 kommentarer:

  1. Hahaha, jag är julfaschist vet du. Inte tjuvstarta, ajabaja.... Och vet du vad jag gjorde igår??? Hittade två små grå tomtar i kökslådan. De är så söta och sitter med magneter på vär kökslampa som jag brukar pynta med granris också. Och när jag fick se dem igår tänkte jag att ah vad tusan...Så nu sitter de redan på plats och ser sååå nöjda ut!

    Ja, bilder från Freeport vill jag se! Sitter här och tittar på inbjudan och suckar, vad är väl en bal på slottet... Men, man kan inte göra allt man vill...
    Kram

    SvaraRadera
  2. God jaktlycka!
    Mina Maileg är också ute!

    SvaraRadera
  3. Shoppa lugnt! Lite sotis är jag allt;) Kram

    SvaraRadera
  4. Det var roligt att få hälsa på dig! Väntar på lite bilder på vad du köpte. Jag ska lägga upp mina nu.

    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  5. Kram från en som också skulle vilja varit där men som nu är här
    men vad är väl en bal på slottet
    mot ett Barkarby utan nyheter.....
    Kram Halvan

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina