torsdag 25 november 2010

Mmm... skirt!?








Hej kära bloggvänner!
 Jag har varit så himla trött på jobbet idag. Jag känner mig lite krasslig, ont i halsen, snuvig och nyser. Sen är jag stel och har ont i nacken, inte så kul.

Idag har jag haft på mig en mörkblå ullkjol från Living Tenfold. Är det någon som vet var den heter, vad jag tror så heter den, #466 Mmm... skirt darkblue. Men är inte säker, köpte den på Tradera tidigt i våras. Helt underbar modell har den. Men den har råa kanter och det är ett minus. Under 9th Sweater i rose har jag Cupcake top i darkblue. Testar mina #856 Florist jacquard mitten dark blue och sjalen jag valde idag är rosa Scarf scarf, supermatchning!!!. Shit vad go den var ute idag, på jobbet. Älskar att burra in mig i den.

Kraaam ♥♥

3 kommentarer:

  1. Kjolen verkar fin!
    Jakten på koftan kommer fortsätta...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Japp, kjolen heter Mmm...skirt. Hade en blå och en grå men fick sälja pga fel storlekar. Men jagar dem igen för de är verkligen sååå fina.

    Krya på dig!


    kram

    SvaraRadera
  3. Köpte en grå sån kjol för någon månad sedan på tradera fina detaljer men håller med om att fållar vore trevligt...

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina