måndag 29 november 2010

Ljuskrona och tråkig måndag









Måndag morgon och tar bara något i garderoben, har ingen vidare fantasi kl 05.45!! Började tidigt idag. Tog Lacie top i chalk och T88 Smock över och ett par jeans. Tycker T88 är fin, men känslan är inte densamma, sen det kom  kopior på denna.
Tänk bort den hemska dubbelhakan. På de andra korten så jag så arg ut så de kunde jag inte lägga ut. Här ser jag lite glad ut ;-) Huggly scarf och Nylon Parker trivs jag bra i.

Visar lite mer pyssel ;-) En gammal ljuskrona som jag klätt med granris, enkelt och fint. Ljusen kommer jag inte att kunna tände ute, utan den är bara för prydnad.


Läste igår inne hos Maria/Javabönan, att hon hade bakat en currykaka, hur mysko låter inte det liksom. Jag måste prova, just nu står den på köksbänken för svalning, grädden är vispad. Hur den smakar, återkommer jag med ;-)

Kram

5 kommentarer:

  1. Du är fin även utan fantasi :o) Och vilka fina kransar du har gjort. Både den här och de i förra inlägget, önskar att jag var lika pysslig för det är mysigt med egengjorda saker. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina kransar!
    Ha det gott!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också T88 smocken och nu när det värsta lagt sig med kopiorna så känns den riktigt fin igen :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Söt krans ! Smockblusen som du har på dej är fin, jag har aldrig provat den, är den normal i storlek ? Jag drar normalt st 3 på överdelar oddm. Kram Pjollret

    SvaraRadera
  5. Pjollret: Jag tycker den är normal i storleken.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina