onsdag 24 november 2010

Provnining av Coolwoool dress i royal






Nu är jag hemkommen från APT. Nu det sista hade vi friskvård, minns inte att vi någonsin haft det  under arbetstid. Vi fick prova på yoga!! Det var härligt att få en egen stund, med lugn och ro och tänja lite på kroppen. 

Här kommer lite bilder ifrån när jag provade klänningen igår. Såhär sitter Coolwoolen på en rund och bubblig 4a  :-) Älskar allt med klänningen, modellen, färgen, matrialet och de vackra detaljerna. Här provar jag med standardunderklänningen. En annan gång ska jag prova med Spoiler underskirt i royal  och linnet i royal jag hittade på Kungsmässan i söndags, som inte är Odd Molly. På min gråa klänning har jag en 3a, på denna tog jag en 2a, (ja det fanns ingen 3a) och 2a funkar den oxå, väldigt töjbart material.
Nu blir det en liten bloggrunda för mig.

Kram

10 kommentarer:

  1. Åh vad jag älskar den färgen. Klänningen är också jättefin :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Klänningen är jättefin på dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Du är jättefin i klänningen!! Vill ha.... Kraam Linsan

    SvaraRadera
  4. Inget slår royal......Tack för tipset om JUTABODEN.........har en stickig sak på gång därifrån :-)
    Kram från ett snötäckt, blåsigt Stockholm. Hoppas nu att snön får ligga kvar.......
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  5. Ååh så fin, men kliar den för det är väl ull ?
    Kram Pjollret

    SvaraRadera
  6. YES!
    Och jag har ju också de där "benvärmarna"! Så klart, va ;)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Pjollret: Den är mjuk och go och kliar ingenting!

    Halvan: Vad roligt! En LK? Eller??

    Tack till er alla!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Fröken Abbe: Hi,hi. Samma goda smak!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Du passar så himla bra i den färgen, bara att gratulera!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina