lördag 20 november 2010

Det har snöat och Tobias fyller 12 år!!









Hejsan mina bloggvänner!
Imorse när jag vaknade, tänkte jag Tobias fyller (12) år, rätt som det var kom Gabriel ner till oss, det var dax för oss att smyga upp för trappan och sjunga för Tobias som låg kvar i sängen, trots att han hade varit vaken länge ;-) Nintendo Ds hade han redan fått, men lite småpaket blev det ändå. 
Jag gjorde skrabbelucker, med hallon i till frukost, som var väldigt uppskattat!!

Outfiten idag består av #641 Piontelle rib selve grey, som köptes på Freeport när de öppnade i våras. Lägger in produktbilden på tröjan, som jag "hittade" i veckan, vad glad man blir när man hittar produktbilder som man letat länge efter. Tröjan är väldigt urringad, men det blev väldigt bra med Lacie top under. Tjoho!!! Vad jag gillar Lacie top, den förgyller verkligen outfiten ;-) Hoppas jag hittar någon mer på rea! Kör Nylon Parker och Hugglyn och ullstrumpor idag, gott och värmandet. Jag och mannen har varit och handlat, passade på att ta lite bilder vid golfbanan. Vad härligt det var att titta ut imorse allt var helt vitt. Synd bara att det är plusgrader nu. Grabbarna är på golfbanan och åker snowracer. Vad bra jag är på att skjuta på städningen, men NU måste jag ta tag i den.

Kram

8 kommentarer:

  1. Jag gillar ju inte snön, men du ser så glad och härlig ut! Topparna funkar ju kanon ihop. Önskar jag kunde kombinera så fint som du gör, just nu blir inget bra, måste bara vara varmt.
    Ha ett bra fördelsedagsfirande!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är Lacie top ett plagg man inte kan leva utan. Jag använder mina två ofta:) Jag som inte är svensk blir jättenyfiken på vad skrabbelucker är? Har faktisk aldrig hört det förut. Ha en fin födelsedag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hilde: Jag tror man kan säga att skrabbelucker är som amerikanska pannkakor, det är tjock smet med bakpulver i. Du kan googla på Skrabbelucker så hittar du recept, men jag tar bara 1/3 av sockret.

    Fröken Abbe: Jag gillar snön, det är så vackert, sen är kul för barnen. Imorgon när jag åker till Freeport då vill jag inte ha en halkig väg. Så ingen snö imorgon hellst.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej ! Grattis Tobias ! Jättefint med lacie o den tröjan. Har en Lacie också, den blåa vill ha alla färgerna.. Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Grattis till Tobias på födelsedagen!
    vad fin du är idag!
    :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Grattis till 12-åringen!
    Har den tröjan som wrap. Så mjuk och skön i materialet!
    Japp, snö här också och det snöar visst på bloggen också!!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag gillar också min Lacietop - och jag som inte skulle köpa något just nu hihi. Har för mig att du talat om att du har en diger mapp med produktbilder och jag har precis lyckats ropa hem en Amerind dress i powder. Jag har produktbild på baksidan - har du möjligen en på framsidan?
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag har hittat produktbilden :-))
    God jaktlycka på Freeport!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina