onsdag 10 november 2010

Stor mapp med produktbilder!

Idag har jag på mig en gammal goding Summer of 2007 i rose.


På tal om hamstra produktbilder, som jag läste hos Ina. Det började med att jag samlade på produktbilder på plagg som jag tyckte var fina och som jag ville ha. Men så kom jag på att det kunde nog vara bra att samla på "de gamla" produktbilderna. Jag la alla bilder i en mapp, huller om buller det är rätt många och jag hade ingen ordning på dem. Sen började jag sortera, klänningrar, blusar, jackor, mm, för sig. Så är det någon som vill ha någon bild så kan jag ha den. Förra veckan letade Jossane efter "inkakoftans"produktbild och den låg i mappen ;-) Kul att kunna hjälpa varandra!!

Själv saknar jag en massa produktbilder, är det någon som har på denna klänningen, A-one silk stap dress?


Eller har du produktbilden på Spoiler underskirt bronze eller red från Meastes Selectif?
Jag skulle bli superglad om någon har dem och mailar till mig.




Kramar ♥

4 kommentarer:

  1. Jag är på jakt efter lite produktbilder som jag saknar. Mailar dig och hoppas på att du kan hjälpa mig.

    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, men det var ju kanon! Har bilder i fel färg för att jag inte hittat rätt, men då kanske du har. Återkommer!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh den blusen är så otroligt fin. Vill så gärna ha tag i någon av de vita men är så otroligt feg och vågar inte handla den på T. :/

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, jag jagar ofta produktbilder. Kanske attackerar dig nån gång och kollar om du har mina saknade. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med dessa!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina