måndag 11 oktober 2010

♥Royal och powder♥







Idag hade jag invigning av Plath skirt. Mina strumpor Socking classic knee i powder stämde precis med bården på kjolen. Till och med en kollega såg hur bra matchning jag hade fått in idag. Ser ni spetsarna på blusen det är en Revolution blouse i royal.Gillar mitt senaste Tradera köp jättemycket, som är Alpacka mix long cardigan. Jeanslegginsen köpte jag i våras, första gången jag använder dem. Sjalen är från Ester Elenora som passar "till allt". Närbilderna har jag smygtagit inne på jobbtoan, ni står väl ut ;-)
Nu blir det en blogg runda för mig!!

♥Kram♥

4 kommentarer:

  1. Jättesnygg matchning!
    Powder och Royal gifter sig urfint :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Du passar så himla bra i powder o royal! Jättesnyggt tillsammans, fina bilder..
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ursnyggt! Du matchar så fint!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina