lördag 30 oktober 2010

På ångbåtsbryggan!!!








Idag har jag varit på vift med min familj. Behövde inte fundera på vad jag skulle ha på mig idag. Kände att jag vill ha min Full emb smock dress och Spoiler underskirt i royal och  mollystrumpor i chalk och nya koftan Alpaca mix cardigan♥ Trivs jättebra i min nya kofta, den är väldigt varm. Den sticks inte mycket på mig. Den värmde bra fast det var kallt och blåsigt på bryggan, burr.

Jag köpte inte mycket idag, men det blev något jag längtat efter. Åtetkommer om detta  ;-)

Kram♥

2 kommentarer:

  1. Men Christina, snart börjar jag tycka synd om dina knän, är det inte dags att de får på sig strumpbyxor? ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder, både du och havet ser så lugna ut. Och gillar din kombo, den är så snygg och vacker, liksom du själv!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina