söndag 3 oktober 2010

Odd Molly träffen


Hemma på morgonen innan jag sticker iväg!

Här kommer lite bilder som jag knäppt. Är det någon som vill att jag tar bort en bild maila mig så fixar jag detta.







Inne på Minzo, jättemysig affär! Vilken fin goodie bag vi fick, tack snälla!! De var gulliga och hade en utlottning, Fröken Abbe hade turen att vinna första pris! Grattis!!




Åhh, vilken klänning, den skulle jag vilja ha!! Men rackarns vad dyr den är. Jag provar 4an här, men jag tror 3an sitter bättre på mig egentligen.




Det var Laura som tog med oss på ett cafe, da Matteo, med jättegott kaffe!




Vi besökte Charlotte, när butiken hade stängt. Vilken butik, där hade jag inte varit innan, men jag kommer att gå dit igen, nu när jag "hittat den".





Vilken snygg klänning du köpte Annelie!!



Blogger har inte varit på humör ikväll, hoppas det går bättre imorgon, då kommer bilderna från Freeport, middagen och kanske någon bild från efterfesten.

Kram

13 kommentarer:

  1. What great pictures! I'm amazed at how many different views everyone got of the Mollyträff! That dress is gorgeous on you. I didn't even dare try it on as I was afraid I'd be too tempted to buy it immediately.

    I'm looking forward to the freeport pictures, even though I don't know if I can any more...I keep wanting to rip the cupcakes right out of the pictures ;-).

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad fin du var klänningen! och roligt verkar ni ha haft det och vad skoj det är att se alla fina bilder.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Vad underbart vi hade det! Så kul nu när alla bilder börjar dyka upp - precis som Laura skriver så är det kul att få helheten eftersom alla fotar lite olika saker... Jag har faktiskt väntat lite extra på dina bilder eftersom jag hoppades på en fin fikabild från da Matteo - och den kom ju!!! Jättemysigt att sitta och fika utomhus med alla fåglarna i trädet bakom! Nu har man många intryck att smälta, tar nog mer än en dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jätte trevligt att träffa dig igen. Goa härliga Christina!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad fin du är i Dish Blousen! En sådan måste du få tag i på rean och en 3:a blir nog perfekt!
    Du är så snäll och omtänksam! Vet du, jag har en sak till dig... kan inte du mejla över din adress till mig!
    STOR KRAM

    SvaraRadera
  6. Hej sötnos, tack för en underbar dag tillsammans! Vad roligt vi har haft! Mycket som går i genom skallen nu..Tack!
    KRAM

    SvaraRadera
  7. It was really fun at Da Matteo! With the birds there, it almost had a spring-like feel. I'm glad you got a picture of that!

    Kram

    SvaraRadera
  8. aaaaa....det var så kul alltså!
    Du var kalasfin i din nymph+bikette!!
    KRAM

    SvaraRadera
  9. En underbar dag! Hoppas att vi kan göra om det någon gång! Kram Carina

    SvaraRadera
  10. Å så fin du var i den klänningen! Ser hur roligt ni har haft det i helgen, underbart med påfyllning av energi eller hur?=)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  11. Ser ut som om du/ni hade det super i helgen! Fina bilder!!
    Kram.

    SvaraRadera
  12. Wow vilken helg ni har haft! Härliga bilder på alla färgsprakande outfits.

    Christina, du har fått en bloggaward utav mig, se min blogg. Hoppas att du gjorde finfina fynd.

    Kram Katja

    SvaraRadera
  13. Hejsan svejsan!
    Kul med alla bilder.Men fy fasiken vad sur jag ser ut på bild nr 2.Men det får jag väl bjuda på.Min man klagar alltid över att jag ej blir normal på bild, inte fotoschenique, helt enkelt(ursäkta stavningen). Sur var jag inte, bara glad och lite trött inpå småtimmarna, vad annat kan man vara under en sådan undebar helg!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina