torsdag 14 oktober 2010

En vanlig dag ;o)




Pyser snart iväg till jobbet. Jag hade ingen inspiration, utan tog bara något. Cupcake longtop och tank kan säkert pigga upp lite i allt det gråa. Sen tar jag väl någon av mina Alpaca/Wool mix long cardigan. Nylon parker coat väntar jag med så länge jag kan, så jag inte får väreslag när jag ska hem. Igår när jag skulle hem fick jag trycka ner Wool mix.... i en kasse, det var så varmt. 
Så skönt, idag har jag en helt vanlig dag på jobbet, inga möten inbokade!!!

Ha en bra dag!!
Kram♥

3 kommentarer:

  1. Bekvämt och skönt med Cupcakesen. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig färg, en sådan kan pigga upp vilken dag som helst!!

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  3. Jag har inte tänkt på att man kan ha Cupcake tankette under Cupcake longtop. Tack för inspirationen!

    kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina