torsdag 7 oktober 2010

En grå dag!


Idag var det grått och regnigt när jag skulle ta på mig, då blev det denna gosiga 329a. Under har jag  #141an, i bronze, nya toppen från Freeport. Ska fråga vad den heter när jag kommer dit nästa gång ;-) Har på mig Lotta lotta coat, som jag användrer mycket nu.

I tre dagar har jag varit o-molly. Ja, ja jag har  ju haft Lotta lotta och Alpaca mix long cardigan på mig, till och från jobbet, men när jag har jobbat har ingen sett ett mollyplagg på mig, på tre dagar och det är inte ofta det händer. Önskar att jag kunde ha mer kjol och klänning på jobbet. Men det är inte så praktisk, men ack så fint. Jag jobbar som förskollärare, så mina vardagskläder måste funka på förskolan.  

Ha det gott!!!

2 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Åh, vilken härligt blogg du har, den var ny för mig.. Hamnar i min "läsa-lista" :-) kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina