fredag 29 oktober 2010

Vacker klänning ♥








Efter jobbet kikade jag lite i byn. Hittade 2 fina klänningar inne på KappAhl som jag provade, denna och en rosa rutig sak. Men det var denna jag fastnade för. Den satt jättefint på!! Det var väldigt fint med en röd spoiler underskirt och mina Jacquard long sock i cherry, som jag hade på mig idag;-) På prislappen stod det 349:- jag frågade tjejen i kassan om sms rabatten gällde på 25% och det gjord den så det blev 262:- och det är den verkligen värd!! Egentligen gick jag till KappAhl för att kolla på Vintage Stories, men det var inget som jag föll för.

♥Kram♥

4 kommentarer:

  1. Hallå där hallonmumsan, din klänning från Kappa Ahl är så fin, så den irl idag. Påminner dock om Odd Molly fast ändå inte.
    Ha en bra helg,
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Fin tunika! KappAhl har mycket fint nu....Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefin klänning och vilka priser! Hoppas vi får sen en bild med den på sen;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  4. Känns lite befriande att ibland kosta på sig något med ett mer humant pris, denna var jättefin.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina