fredag 8 oktober 2010

Man kan aldrig få för många underkjolar!

Kära vänner, detta är mitt 100de inlägg, kul!!!

Häromdagen visade Lina, sina ullstrumpor och armvärmare, tyckte det var så fint att se dem på bild sådär. Idag visade en annan kär vän, A-K underkjolen i bronze som vi köpte var sin för knappt två veckor sen. Skrev en kommentar att underkjolar kan man inte få förmånga av ;o) Blev inspirerad av tjejerna att göra detta inlägg. Så fina spetsar, så roligt att fota!!



Jag har "bara" en Dolce skirt den är i powder. Den köpte jag på min första Odd Molly träff, i Stockholm i våras. Den rosa Spoiler underskirt är min äldsta den är  en välanvänd och  älskade underkjol, alldeles skrynklig är den.



Här har vi två nya! Hur glad var jag inte när jag hittade den i royal på Freeport??? Plath skirt, köptes i helgen, den låg på min "vill-ha-lista" klart jag vill ha den.



Här är två Freeport fynd, bronze och apricot


Jag hade provat Appertaiser skirt i Båstad, i våras. Trodde att jag skulle hitta den på Stockholmsträffen, med det gjorde jag inte. Men den dök upp på Tradera, fick den för ett bra pris. Den röda köpte jag i lördags.


Så kul att fota, här får ni en bonusbild 


och en till!!


Det är bara en av underkjolarna som jag har betalat ordinariepris, det är Plath skirt. Lite rabatt var det på Dolce skirt. De andra har det varit halva priset på!!


♥ Önskeunderkjol en i grått ♥

Kraaaaam
                                           

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Grattis till alla dina inlägg och visst har du rätt i att man inte kan ha för många underkjolar och dina ärjättefina.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder..o vilken härlig samling du har!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Nu ska jag erkänna en sak, jag använder nästan aldrig underkjol. De enda jag använder en del är indiska-tyllkjolarna. Det var därför en ursnygg underkjol efter mycket tvekan fick stanna kvar på Freeport i fredags! Enda OM undisarna jag äger är två som följt med kjolar jag köpt.
    MEN, skitsnyggt är det på er andra och dina bilder är ju som en härlig godispåse.
    Nu ska jag erkänna en sak till. Jag använder nästan aldrig min spoiler underdress heller. Och ändå köpte jag en till på Freeport i lördags. En blommig som jág drömt om såååå länge. Hoppas nu jag kommer använda den...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nena: Tänk, jag har tre av indiskas tyllunderkjolar, royal, vit och grå, men de ligger mest. Jag är rädd att de "förstorar" mig. Jag hade önskat att jag kunde ha spoilers, men de är för små för mig.
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Prova indiskans under t ex smockdress - där förstorar den inte alls tycker jag. Jag använder mina till plathdressen också, funkar jättebra. Håller med om att de är lite klumpiga så det gäller att välja rätt plagg över! Spoiler underdressen är verkligen toksmå i storlek. Jag har fyra på mina och de känns ju inte rymliga direkt!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj vilken härlig samlink du har! Och gillar din blogg också! Du äe så söt i dina mollysar.

    Har du en produktbild av den röda Spoiler underkjolen? Jag lyckades köpa en, men saknar produktbild...

    SvaraRadera
  7. oh va fina under kjol ,,jag letar efter en spetsig underkjol från odd molly ,,,,jag köpte en kläning odd molly knit dress med stor blomma bakom kläningen letar efter en spetsig under kjol till den kan du hälpa mig den första bilden och andr dem e jätte finaaaa
    va bra smak har du jag gällade mycket
    blir jätte tacksam om du svara mig
    cathy_samm@hotmail.com

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina