torsdag 21 oktober 2010

På väg.....


Här är jag och barnen på väg till badhuset. Jag tycker inte om att bada i badhus, så det var länge sen sist. Men vi hade riktigt roligt. Barnen simmade och var jätteduktiga, ja, jag simmade oxå. När jag väntade på att de skulle bli färdiga, köpte jag simborgarmärken till dem och de blev så glada.
Idag skulle jag ta med min vinterjacka som jag ska ha på jobbet, men jag glömde den. Så det var bara att ta på sig en kofta och Nylon Parker coat och Soarf scarf och idag frös jag ingenting!! Imorgon blir det H&M jacka när vi ska ut på jobbet :)))

Outfiten
Nylon parker coat, chocolate
Makeoutblouse, chocolate
Scarf scarf, royal
nya favvo jeansen
boots

Idag använde jag väskan som jag fick på Freeport på träffen, funkade jättebra som badväska!!

Kraaaam♥

2 kommentarer:

  1. Vad glad och söt du var! Och vad skönt det låter med att bada!
    Nu kikar jag bara in en pytteliten stund med ena ögat stängt...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt med bad med barnen. Väskan är verkligen kanon och kan användas till mycket. Jag ska bara se till att köpa en blixtlås och sy på.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina