tisdag 12 oktober 2010

Har du julklänningen på dig??




Oj vad kallt det var i morse. När vi skulle gå ut på gården med barnen var det bara 1,5 + grader. Då åkte klänning och underkjolen av i förmån för vindbyxor. Det var lager på lager principen som gällde, burr,burr.
 Idag har jag haft på mig Silk dress ltd edition, spoiler underskirt, Good T-shirt och Coolwool cardigan. Både Coolwoolen och undekjolen köpte jag på Mollyträffen, såg i mitt huvud denna kombo!!  Är det någon som har produktbilden på den röda underkjolen, från Measteres selectif???? Maila gärna mig den, för jag saknar den.
Idag var det faktiskt en flicka som tyckte att jag hade julklänningen på mig ;-) Jag kan nog hålla med henne, men jag använder den under hela året. Sval och skön på sommaren. Jag hade sån tur, när jag vann den på Tradera, fick hem den 1 vecka innan julafton. Gissa vad jag hade på mig på julafton??
   
Jag har lämnat in min första PIM uppgift och blivit godkänd, nu är det bara 2 kvar, känns lite skönt!

Kram♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Ho ho ho! ;)

    Finfint! Men jag måste bara få fråga. På Freeport hörd jag att du använder strl. 2 på underkjolarna... Själv har jag egentligen typ 7-8 *fniss*^
    Är det de vanliga underkjolarna? För jag tycker de verkar så långa på dig. Eller har du "hasat" ner dem en bit?

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Gapskratt!! Kan du tänka dig, att 2a funkar jättebra på Spoiler underskirt och Dolce skirt. Men de sista på Freeport från Measteress Selectif var 3an bättre. 2a eller 3a ska du ha, men vill du ha en lång kan du säkert välja 4an. Har aldrig provat 4an så jag vet inte hur den är i midjan. Nä, de sitter i midjan, eller där midjan ska sitta, fniss ;-)
    Kram kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina