söndag 31 oktober 2010

Beach dress?!






Denna klänning, Mrs Rogers beach dress i rouge har jag inte hängt undan. Jag har hängt undan mina sommar mollysar, annars får jag inte plats i mina 2 garderober, men denna har jag sparat. Tänkte prova om man kunde ha den med lite mer mörka/murriga kläder. Jag har ett svart linne från KappAhls vintage stories förra hösten, Coolwool cardigan i grey som inte syns, svarta leggins, jacka från Ullared, sjalen minns jag inte riktigt, den är gammal. Vad tycker ni är det en strandklänning punkt slut, eller kan jag ha den såhär!?

Kram♥
 

5 kommentarer:

  1. Tycker absolut den funkar! Syrran har den i lila och den tycker jag oxå funkar till murriga färger, dock hänger jag undan min vita nu under vintern, den är för somrig tycker jag!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du kan visst ha den nu! Funkar kanon! Kram

    SvaraRadera
  3. Funkar perfekt! Åh nu längtar jag redan efter sommaren :=)
    KRAM Halvan

    SvaraRadera
  4. Visst fungerar den såhär med kofta över. Gillar den röda färgen så mycket!

    Kram från V

    SvaraRadera
  5. Funkar perfekt även nu!!! Jättefint!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina