lördag 16 oktober 2010

Till byn, med sönerna.......










Idag har jag tagit med mig bägge sönerna och åkt fram till byn. Jag var inte precis poppis när jag förklarade vad vi skulle göra. De fick snällt följa med och prova, för nu skulle det  köpas termobrallor till bägge två.  I första butiken provade de och de passade fint, hade en rabattlapp där så det blev bra. Tobias fick även två par nya byxor och ett par jympadojjor. Det blev inget till mig idag, men igår fyndade jag ett par jeans på KappAhl, det var  halva priset,  plus 20 % rabatt, det blev bara 159 kr för dem, de var ju nästan gratis. Jag provade storlek 42 och de satt bra, Yes säger jag bara. Innan har jag alltid köpt 44or.  

Outfit:
Lotta lotta, powder
Coolwool dress, grey
Standardunderklänningen
Slender leather glove, almost black
Sjalen, som låg i goodiebagen från Minzo




Här kommer bilderna på mitt KappAhl fynd! De sitter skitskönt på mig. Tänk längden är bra, så jag slipper lägga upp dem.  På tal om KappAhl, jag provade klänningen/tunikan som Katinka visade i veckan. Den påminner en hel del om Wigwam, den var så fin, sen var den rosa, åhh vad jobbigt att hänga tillbaka. Men om jag känner mig själv, så kommer inte att ha den så mycket utan vill använda mina älskade Odd Molly.


Kraaaam♥♥


2 kommentarer:

  1. Hej,
    oj vad fin du är idag! Riktigt snygg i Coolwoolen, Lotta Lottan, handskarna o sjalen därtill..
    Härligt du fyndade jeansen, perfekt när man hittar sådär o det blir bra!
    Ha en skön lördagskväll,
    kram!

    SvaraRadera
  2. Jag provade också "KappAhl Wigwamen" och tyckte den var fin men tänkte som dig.......får se om jag får någon 25% så kanske man kan slå till!
    Alltid en skön känsla när man hittar ett par jeans och det känns rätt!
    Trevlig helg! Kram Halvan

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina