måndag 25 oktober 2010

Kofta och linne och Ester Elenora sjalen ♥






I morse när jag stack i nycklen i billåset, fick jag bara in den halvvägs. Likadant på andra sidan.  Som tur var kunde jag låsa upp bagaget. Nu börjar det där jobbiga med låset igen, suck. Sprang in och bad Niklas göra något åt låsen, inte så kul att inte kan låsa upp dörren, när man ska öppna på förskolan.

Vann något fint på Tradera igår!!!  Säljaren är en kär Mollysyster ;-) Jag visar sen när jag fått hem paketet!

Idag har jag Coolwool cardigan i storlek 2!! Japp det funkar :)  Linnet heter Antidote frill tank, i rose. Så har jag favvobyxorna på mig igen, älskar dom. Jag har faktiskt köpt ett par till likadana, det händer aldrig att jag hittar jeans som sitter så bra som dessa!! Halva reapriset, 100 spänn, klart jag skulle ha ett par till!

Jag går här och är sugen på att prova det från vintern. Harrys hade ju bara fått in 2 plagg och i
Varberg, på Wondrer hade de ju inte fått in något, när jag var där i lördags. Tror nog att jag åker till Borås imorgon ;-) Måste prova det nya!!

Kramis♥♥

3 kommentarer:

  1. Jag gillar grått och rosa ihop! Jättefint! Vad har hon köpt på T nu då?! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, spännande till max :-) Hoppas att du får hem paketet fort fort :-)
    Bilden i mitten : Du ser ut som max 20 år :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  3. Nu har jag helt missat vad det är för jeans du har på dig. Jag och jeans brukar inte gå ihop så alla tips mottages tacksamt :-)

    Jättefin kombo!

    KRAM

    PS: Självklart är jag oxå nyfiken på Traderaköpet!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina