tisdag 26 oktober 2010

Provar på Jutaboden!!








Hoppar ur bilen utanför Jutaboden och fiskar upp kameran, då står det på skärmen att internminnet är fullt. Typiskt jag har glömt minnet hemma, SÅ IRRITERANDE. Jag som tänkt fota en bild på Juta boden och ta lite bilder när jag provar. Går runt inne i  den lila butiken, hittar Saga shimmer dress, som skulle var rolig att prova. Just den bruna i 4an är undanhängd, men jag får prova den ändå ;-) Vilken fin färg!!! Inte alls brun som den heter, utan mörk plommon som jag tycker är så FIN!! Slängde på mig den, men insåg att jag behövde dra ner dragkedjan. MEN, vad nu, det går  inte att dra igen dragkedjan, ja ni fattar den var för liten eller jag för stor!
Provade Lacie top, i almost black tog 3an och den satt jättebra!! Frågade AnnaCarin vilka färger den kom i, hon hämtar vintage chalk och då kände jag omedelbar KÄRLEK, den ska jag ha. När jag skulle betala,  fanns det inte tillräckligt pengar på kontot, jag trodde ju att LÖNEN hade kommit, det är ju den 26 idag, KONSTIGT. Men AnnaCarin sa, ring mig så fixar vi betalningen i morgon.♥♥ Jag åkte till stan och kikade lite och kollade vad jag hade på kontot och sen åkte jag tillbaka till Jutaboden och kunde betala min fina Lacie top, med pengar på kontot och kontanter i plånboken, SKÖNT!!

♥ Tack snälla AnnaCarin för presenten♥

Kraaaam Christina

9 kommentarer:

  1. Vilka äventyr! Så gräsligt när man vet att man har pengar och det inte funkar... Känns ju så knasigt...Jag är så nyfiken på färgen på den bruna sagan, har ju förstått att den drar mot lila och då blev den plötsligt väldigt intressant. Så nu har jag önskat den i julklapp av tomten (0maken) och jag råkar veta att han är iväg och hämtar den nu... Hade tänkt att ha is i magen och inte titta på den före jul, men det känns ju riskabelt med tanke på storleken. Får nog bli en snabbprovning och sen får han gömma undan den....Hmmm, har tagit en trea, hoppas den funkar....
    Fint köp du gjort och vilken tur att det löste sig...Här kommer lönen först den 27, vilket retar mig varje månad!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken pärs!! Skönt det löste sig för dig! Säker på den Lacie topen blir ursnygg till dina Mollysar. Då får visa oss sedan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fining som fick följa med hem!

    Hoppas du får tag i kjolen!!! :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Fin och otroligt användbar! Bra köp:) Kram

    SvaraRadera
  5. Såg nästan ditt namn skrivet på den topen, så snygg du kommer att bli i den och färgen är mumsig!!

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  6. Fin fint köp! Var runt på Odd Molly butiken idag och Åhléns OM avdelning och kände och klämde.....men hittade inte den där toppen:-(
    Mycket fint....och mycket dyrt.......får vänta in REAn på vissa saker.
    KRAM Halvan som också får lön den 27:e.......

    SvaraRadera
  7. Kollar i mina papper lönen ska kommea den 27e, oj då, dålig koll jag har.
    Halvan: Jag vill oxå gå i Stockholm och kika på mollysar där. Det kan bli en till på rean ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  8. bra köp :-) jag har åxå införskaffat den i chalk & almost black. har ju superpassform :-)
    Åh, shimmer passade inte dej heller ? Visst är den ljuvlig ! Men upptill fick jag inte alls plats. Kanske bra det, då sparade jag dom slantarna ;-)
    Å tur att du är "känd" i butiken ! det underlättar ju alltid :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  9. Det finns nästan inget mer pinsamt än att stå där och inge kunna betala å ena sidan är det bra att det är i en butik där man är välkänd å andra sidan kan det kännas värre.
    Perfekt att det ordnade sig :)

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina